woensdag, november 22, 2006

:: Ik koos Marianne

6 opmerkingen:

  1. Anoniem8:36 p.m.

    "Kiezen voor de allerzwaksten in de samenleving," noemt Marianne Thieme kiezen voor de dieren en dus de PvdD. Maar wie verder kijkt dan de landsgrenzen lang zijn, denkt ook aan derdewereldlanden waar enorme armoede heerst. Niet de dieren, maar armoede is de zwakte van de samenleving. Wie in armoede leeft en honger heeft, zal het niet deren waar die kip of koe vandaan komt, en terecht. Pas als de armoede is aangepakt, kan op mondiaal niveau, het enige niveau waarop dit echt zin heeft, gesproken worden over 'dierenleed'. Vooralsnog is de PvdD het resultaat van onze enorme welvaart en een omzeiling van het ware probleem dat ten grondslag ligt aan dierenleed: de verdeeldheid van de rijkdom. Maar dat is natuurlijk maar een mening. In ieder geval goed dat je gebruik hebt gemaakt van je stemrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:50 p.m.

    niet mijn partij, maar iig niet gestemd op die waus van 'n wilders. het gaat niet goed met dit land.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9:50 a.m.

    'k ben benieuwd wat die dieren er nou eigenlijk zelf van vinden. Iets voor Maurice de Hond?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11:02 p.m.

    Ik heb er ook even over gedacht. De rest van haar verkiezingsprogramma was ook niet echt verkeerd.

    (ik moest drie keer tikken voordat ik eindelijk de code goed had)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11:12 p.m.

    Ik kies altijd voor Marian ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem9:08 a.m.

    Daar zal Joris blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...