woensdag, november 15, 2006

:: Mijn Odin-tassen

De groentetas: boerenkool; rode kool; wortelpeterselie; aubergine; sla

De fruittas: appel; banaan; mandarijn; peer

Recept: appelmoes met banaan

Ingrediënten:
250 g zoete appels, geschild, in grove stukken
½ rijpe banaan
½ theel. kaneelpoeder
½ eetl. gemalen kokos

Bereidingswijze:
De appels gaarkoken in een bodempje water. Bestrooien met het kaneelpoeder. De appels samen met de banaan mixen. Voeg als extraatje de gemalen kokos toe.

Reaktie van Isja gisteravond op deze appelmoes: Ik vind deze appelmoes erg lekker, maar eigenlijk vind ik mijn appelmoes lekkerder. (een paar weken geleden heeft ie op school appelmoes gemaakt.)

1 opmerking:

  1. Anoniem5:48 p.m.

    Nou, als hij op deze leeftijd al van die lekker appelmoes kan maken dan belooft dat wat voor later. Dan eet je net zo lekker als ik afgelopen maandag!

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...