maandag, maart 03, 2008

Op mijn verlanglijst

Iets van de inhoud van dit boek is hier te vinden.

Ik heb de tekst door de vertaalmachine gehaald en daardoor kwam ik erachter dat het tuinieren in vierkanten een Amerikaanse uitvinding is. De zoekterm "square garden" bracht me bij "The Official Site of Square Foot Gardening".

Het boek l'art du potager en carrés kan van mijn verlanglijst geschrapt worden, ik zet het boek van Mel Bartholomew op mijn lijst.

In de PZC 23 maart 2007 heeft een artikel gestaan over SFG. Aangezien wij de PZC alleen op zaterdag hebben, heb ik dit stuk niet opgemerkt.

1 opmerking:

  1. Anoniem11:00 p.m.

    Dat zijn een berg vakjes voor mij. Ik strooi die erwtjes gewoon een beetje in het wilde weg rond!

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...