dinsdag, februari 21, 2006

:: Dit deed ik de afgelopen 6 weken: migreren






9 opmerkingen:

  1. Anoniem10:09 p.m.

    Zoiets moet je ook gewoon láten doen...

    (Trouwens, als je het zo druk had, dan had je dat gastenlijst plekkie bést wel aan ons af kunnen staan. Tòch?)

    Welkom terug grote man!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10:20 p.m.

    Boel kabels. Zal ik er eens ééntje lostrekken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem7:39 a.m.

    Dat vind ik niet echt een excuus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1:53 p.m.

    ...en naar Albert Hein...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem9:17 p.m.

    hopelijk is dat een stuk succesvoller verlopen als bij ons op het werk. 4 maanden later werkt er nog vanalles niet of niet helemaal zoals het moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem10:52 p.m.

    Je zal maar migreren en dan op het Zeeuws Archief terecht komen. Al ingeburgerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem8:05 p.m.

    Leuke switch, hubs, (KA)servers en werkstations! Ik neem aan alle kabels zijn CAT-5? Ik kom nog wel een keer langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem11:55 a.m.

    jeej, je bent er weer!

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...