donderdag, mei 11, 2006

:: Roddy Frame

Eén van mijn muzikale helden uit de jaren tachtig is Roddy Frame met zijn band Aztec Camera. De lokale platenzaak wist dat maar al te goed en zo kwam ik in het bezit van enkele limited editions. Ooit zag ik Roddy (zonder Aztec Camera) optreden in Paradiso.
Vanochtend schoot zijn naam me zomaar te binnen. Even zoeken op internet om uit te zoeken of de man nog steeds muziek maakt. Wel: zijn nieuwe cd (Western Skies) is net uit en vanavond begint zijn tour door de UK.
Een voorproefje van zijn cd is hier te beluisteren: The Coast
Meer info over Roddy op: KillermontStreet & bij Redemption Records.

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12:35 a.m.

    PILAR TO POST...PRACHTIG !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5:49 p.m.

    Dat optreden in Paradiso staat me nog helder voor de geest, ff de foto's erbij pakken!

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...