dinsdag, augustus 29, 2006

:: Nazomeren

Ja het is weer zover! Vandaag start het Zeeland Nazomerfestival. Het festivalhart is het Abdijplein in Middelburg, lokaal ook beter bekend als "mijn voortuin".
Het Abdijplein in Middelburg is een walhalla voor muzikanten, kopte de Volkskrant vorig jaar. Niet alleen omdat het één van de mooiste en sfeervolste pleinen van Europa is, maar ook door de geweldige akoestiek.
De kaarten voor dEUS heb ik al een tijd in huis, zaterdag Arsenal, zondagmiddag is het meezingen geblazen, maandag Bettie Serveert, donderdag komen Kristien Hemmerechts, Leonard Nolens en Anne Vegter voorlezen & & &
het blokkenschema

4 opmerkingen:

  1. Ik wil dinsdags heel graag naar Absynth Minded!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:48 p.m.

    Het plein is inderdaad prachtig. De akoestiek heb ik [helaas] nog nooit mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10:40 p.m.

    d'EUS; ik heb er zin an!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Nan: En daarna afpilzen bij mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...