donderdag, september 28, 2006

:: John Mayer signed

Zijn nieuwe cd is net uit & hij is volop aan het toeren. John Mayer komt op 17 oktober naar Nederland, en dat concert in de Melkweg was binnen een uur uitverkocht.

Gistermiddag kreeg ik zijn eerste cd binnen. Gesigneerd! Nu had ik dat album al jaren in mijn bezit, maar ik dacht dat het hier ging om de limited edition met daarop zijn versie van het Jimi Hendrix nummer The wind cries mary. Helaas bleek dat een misverstand. Afijn, ik heb nu wel een gesigneerde cd van John Mayer.

Foto's van een concert dat John Mayer eerder deze maand gaf samen met Sheryl Crow zijn hier te zien.

Tip: op ebay staat ook een gesigneerd exemplaar van zijn nieuwste te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...