zaterdag, maart 31, 2007

:: Gezien > Blood Diamond

Nog vol van de spanning voor het examen aanvaardde ik de terugreis. Halverwege de rit constateerde ik dat de hele coupé aan zijn vrijdagmiddag dutje was begonnen. Ondanks mijn vermoeidheid van het gedane examen en de rust die me had gegrepen na het welslagen daarvan, kreeg de slaap me niet te pakken. Eenmaal thuis en na een zalige kaasfondue, ploften we op de bank en deden een greep in de thuisvideotheek. Blood Diamond werd de film die we gingen bekijken. Niet echt een film om bij te ontspannen maar we wilden hem erg graag zien. De film is zeer aangrijpend!
Het duurde echter tot diep in de nacht vooraleer ik eindelijk na alle spanning de slaap kon vatten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...