donderdag, oktober 29, 2009

Back to The Cavern in 't Schuttershof in Middelburg

Op 4 mei 1985 deed ik auditie in The Cavern. Zaterdagdj Peter had zijn oproep voor de dienstplicht binnen gekregen en dacht aan mij om hem op te volgen. Voorwaarde was wel dat ik toch vooral ook disco moest draaien. En niet alleen U2 en Simple Minds waar ik toen fan van was.

Mijn proefdraaien werd goed bevonden, en vanaf dat moment stond ik (bijna) iedere zaterdagavond platen te draaien in The Cavern. Na de brand ging ik verder in Zippo en nog wat later in Xenon.

In mei dit jaar was er in 't Schuttershof (waar ik nu al weer jaren ieder weekend draai) in Middelburg een Cavern reunie. Ik was tijdens die avond - door verschillende oorzaken - niet aanwezig.

Volgende week gaat de reunie op herhaling, en dan zal ik wel van de partij zijn. Samen met Peter ga ik die avond muziek draaien. Er zijn dit keer geen broodjes, maar hopenlijk wel Tuborg. En ik ga ook disco draaien (en voor roel, michiel en rein: long train runnin' van The Doobie Brothers).

Maar eerst ga ik morgenavond de try-out van de 40 & More avond draaien in 't Schuttershof. Als je wilt dansen op muziek uit de sixties en seventies >> 't Schuttershof.

2 opmerkingen:

  1. Kijk eens aan , dat is goed nieuws.Toch maar eens aan mijn baas vragen of ik eerder weg mag vrijdagavond , kan ik weer fijn in de rij gaan staan om 8 uur :-)

    Neem je wel Walk out to winter van Aztec Camera mee dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peter. Ja die ga ik meenemen (en draaien). Tot vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...